W wyniku odnotowania zdarzenia elektronicznie przedsiębiorca otrzymuje zwrotnie paragon, który stanowi bardzo istotny dokument. Wszystkie przychody wpisane są bowiem w Księgę Przychodów i Rozchodów w formie sporządzonych raportów okresowych. Problem związany z kasami fiskalnymi dotyczy głównie tego, że raz zatwierdzoną operację i gotową do wydruku nie da się cofnąć z menu.
Przepisy utworzyły jednak rozwiązanie tej kwestii. Podatnik zobowiązany będzie prowadzić dwa rodzaje ewidencji - zwrotów i reklamacji oraz oczywistych omyłek. Nowelizacja ustaw i przepisów wprowadziła modyfikacje, które miały rozwiązać błędy na paragonach fiskalnych. Działania w tym przypadku mają na celu skorygowanie sprzedaży, która została zatwierdzona w pamięci urządzenia. Aby dokonać anulowania z kasy fiskalnej, do ewidencji dodawany jest specjalny wpis zawierający informację o wartości brutto oraz podatku, który został odprowadzony z błędnie wystawionego podatku.